|
Perioada de garanție extinsăOferim extinderea perioadei de garanție pe un termen mai lungă decât cel stabilit iniţial, cu condiţia prestării serviciului de întreţinele contra plată. |
Lista serviciilor contra plată include:
Vă rugăm să rețineți că, pentru a menține perioada de garanție de zece ani, este necesară o întreținere programată anual, din primul an de funcționare, în perioada specificată. În caz contrar, după expirarea condițiilor de întreținere gratuită, compania "SuperOkna" nu își asumă obligații pentru continuarea serviciilor. Servicii gratuiteCondițiile de garanție pentru clienții noștri sunt detaliate în pașaportul produsului. Pașaportul este livrat împreună cu produsul. Vă rugăm să păstrați acest document pe toată perioada de garanție. Perioada de garanție
Perioada de garanție se calculează din ziua finalizării lucrărilor de instalare indicate în certificatul de garanție (aflat în pașaportul produsului). Garanția se aplică produselor, a căror instalare a fost realizată de specialiștii companiei “SuperOkna” sau organizații, întreprinderi și persoane fizice autorizate de compania noastră. Serviciile ce țin de produsul procurat se efectuează GRATUIT în perioada de garanție. |
LA LUAREA GRATUITĂ A MĂSURILOR